Pierwszy rekord Gemini Park Tychy
Gemini Park Tychy ustanowiło swój pierwszy rekord. Otwarte 21 marca centrum handlowe w pierwszym dniu działalności odwiedziło blisko 30 tys. osób. Jeśli przełożyć to na liczbę mieszkańców Tychów, oznaczałoby to, że we wtorek, co czwarty tyszanin zrobił zakupy w nowo otwartej galerii!
- To bardzo dobry wynik, zważywszy, że otwieraliśmy galerię w środku tygodnia. W jeden dzień odwiedziło nas tylu klientów, ilu zwykle przypada na mocny weekend w galeriach o tej skali. Pokazuje to tylko, jak bardzo Gemini Park Tychy było wyczekiwane przez mieszkańców regionu i jak bardzo tutejszemu rynkowi brakowało własnego centrum handlowego – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding, do którego należy tyska galeria.
Zadziałała oferta
Zdaniem właściciela obiektu, magnesem stała się przede oferta galerii, mocno dopasowana do lokalnego rynku oraz oczekiwań, jakie mieli mieszkańcy. Spodobał się także sam koncept galerii, która położyła nacisk na swój rodzinny charakter.
– Taka frekwencja już pierwszego dnia to sygnał, że mieszkańcom Tychów i okolic przypadł do gustu nasz pomysł na rodzinne centrum handlowe oraz oferta sklepów, restauracji i usług. Hitem okazało się otwarcie salonów m.in. TK Maxx, H&M, Reserved, EURO RTV AGD, Jysk, Cropp, Douglas, Empik i wielu innych - mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.
- Centrum handlowe swoim debiutem, ale także dobrze skomponowaną ofertą, zapełniło wieloletnią lukę na rynku. W efekcie czego, mieszkańcy nie muszą już już jeździć do swoich ulubionych sklepów do sąsiednich miast, bo te mają teraz u siebie, po sąsiedzku – dodaje.
Będą kolejne sklepy
Najnowsza galeria z rodziny Gemini Park to blisko 130 sklepów, punktów usługowych i restauracji, ulokowanych na dwóch kondygnacjach (poziom 0 i +1). Galeria obecnie jest w ponad 90 proc. wynajęta. – Oferta, jaką zastali klienci w dniu otwarcia, to nie nasze ostatnie słowo – zapowiada Malcharek.
- Przed nami komercjalizacja ok. 10% powierzchni galerii. Tutaj już trwają zaawansowane negocjacje. Słuchamy także naszych klientów. Jesteśmy również w kontakcie z potencjalnymi najemcami, którzy obserwują otwarcie i interesują się obiektem. W niedalekich planach jest także rozbudowa otwartego przed kilkoma dniami obiektu. Chcemy, aby oferta urosła o nowoczesne kino, część restauracyjną i rozrywkę. Tego też oczekują nasi klienci – dodaje.
Gemini Park Tychy to pierwsza tak duża galeria handlowa w tym mieście. Liczący sobie 36,6 tys. m kw. obiekt znajduje się zaledwie 3,5 km od jego ścisłego centrum. Położony jest także w sąsiedztwie trasy DK1, łączącej m.in. Śląsk z Podbeskidziem. Blisko 40% oferty galerii to szeroko pojęta moda. Składają się na nią sklepy m.in. H&M, TK Maxx, Reserved, Vistula, Wólczanka, Bytom, Top Secret, Cropp, Mohito, Sinsay, House, Kubenz, Quiosque, Big Star, Lavard, Diverse, Medicine, Monnari, Pako Lorente, Szachownica, Calzedonia, Gatta, Orsay i Lee/Wrangler/Levi’s.
Ofertę biżuterii i dodatków wypełnia: Apart, W.Kruk, By Dziubeka, Swiss, Time Trend czy Yes, a obuwia i dodatków - CCC, Deichmann, Ochnik, Ryłko, Wittchen, Wojas. Oferta wyposażenia wnętrz to: Komfort, Komfort Łazienki, Jysk, Home&Deco, Home&You, Pepco oraz debiutująca Homla. Z kolei w segmencie zdrowia i urody od wtorku działają: Douglas, Endorphine, Hebe, Inglot, Rossmann, Vision Express, Yves Rocher i Ziaja. Ofertę rozrywki i kultury dopełnia Empik, Kolporter i Świat Książki, ofertę dla dzieci Smyk i Coccodrillo. Usługi to aż 22 punkty, m.in. Fabryka Formy, salony Orange, T-Mobile, Play, Plus, Poczta Polska, Maxi ZOO, Tauron, Itaka, Rainbow Tours czy E-Smoking World. Operatorem spożywczym galerii jest supermarket Piotr i Paweł. W centrum handlowym znajduje się także 10 restauracji i kawiarni, w tym KFC, McDonald's, City Kebab, Czas na herbatę, Grycan, Lodomania, Olimp, Słodka Małpa, Companieros i Thai Express.