Silesia Jeans z drugim sklepem w Gemini Park Tychy Opublikowano 24 listopada 2022
Popularny sklep multibrandowy inwestuje w dodatkową powierzchnię w Gemini Park Tychy i otwiera swój drugi lokal z markami premium Tommy Jeans i Calvin Klein Jeans.

W Gemini Park Tychy pojawi się więcej topowych marek. Centrum handlowe rozszerza współpracę ze swoim wieloletnim partnerem – Silesia Jeans. Multibrand, który ma dziś w swojej ofercie takie marki jak Levi’s, Mustang, Lee czy Wrangler, już niebawem otworzy w tyskiej galerii swój drugi sklep.

Wypełnią go ubrania i dodatki dwóch amerykańskich brandów modowych: Tommy Jeans i Calvin Klein Jeans. Nowy lokal będzie miał powierzchnię 140 m kw. Umowa właśnie została podpisana. Otwarcie zaplanowano natomiast na I kwartał 2023 r.

– Obie marki do tej pory nie były dostępne w Gemini Park Tychy, dlatego tym bardziej cieszy nas inwestycja, na który zdecydował się nasz najemca. Wejście do oferty tak atrakcyjnych brandów z wyższej półki, znacząco wzbogaci ofertę modową galerii, a zwłaszcza jej propozycję odzieży denimowej – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding.

– Nie bez znaczenia jest także fakt, że na taki ruch decyduje się najemca, który jest z nami od początku. To pokazuje, że nasi partnerzy nie tylko darzą nas dużym zaufaniem, ale przede wszystkim dostrzegają w tyskim Gemini Park i jego rynku konsumenckim ogromny potencjał, który zapewnia rozwój i skłania do tak odważnych decyzji biznesowych – dodaje.

Dwie marki, które pojawią się w drugim sklepie Silesia Jeans Premium Store, są doskonale znane klientom. Już teraz wiadomo, że w ofercie sklepu kupujący znajdą zarówno jeansy sygnowane metkami Tommy Jeans i Calvin Klein Jeans, jak również m.in. kurtki, bluzy, t-shirty, koszule, akcesoria i obuwie. Asortyment kierowany będzie do kobiet i mężczyzn.

– Otwierając nasz trzeci sklep z markami premium postawiliśmy na Tychy, ponieważ wierzymy w potencjał tej galerii. Jesteśmy w niej od początku, widzimy, jak zmienia się i nadąża za zmieniającymi się warunkami rynku, wciąż dostosowując swoją ofertę dla klientów. Tychy to miasto z potencjałem, a my przed spisaniem nowych umów bardzo szczegółowo analizujemy rynek. Wierzymy w sukces tego otwarcia i już nie możemy doczekać się początku roku 2023 i otwarcia nowego salonu – mówi Marta Słowikowska Prezes Silesia Jeans Sp.z o.o.

– Kolejne otwarcia, jakie notujemy od rynkowego debiutu Gemini Park, a także jego rozbudowy zakończonej wiosną 2022 r., dopełniają ofertę tego obiektu, zwłaszcza w segmencie fashion, który dziś reprezentuje tu ponad 40 polskich i zagranicznych brandów, w tym popularnych sieci – zauważa Joanna Zemczak.

– Pojawienie się tak lubianych, globalnych marek, sprawia, że powstaje w Gemini Park atrakcyjna destynacja zakupowa dla osób ceniących sobie brandy premium, ekskluzywne jeansy, a także rzeczy sygnowane nazwiskiem znanego projektanta. Jesteśmy przekonani, że debiut Silesia Jeans Premium Store spotka się z dużym zainteresowaniem kupujących – dodaje.

Tym bardziej, że wielu klientów już dziś wybiera Gemini Park z uwagi na jego szeroką i zróżnicowaną ofertę modową. Kupujący mogą tutaj znaleźć kompletne portfolio marek LPP S.A., a także tak znane brandy jak: H&M, New Yorker, Big Star, Monnari, Esotiq, New Balance, Vistula, Wólczanka, Bytom czy Medicine.

W centrum ulokowały się także topowe sieci off-price – TK Maxx i HalfPrice, a także takie marki jak CCC, Deichmann, Ochnik, Wittchen, Ryłko czy Wojas. Działają tutaj także znane sieci jubilerskie, w tym Yes, Apart i W.KRUK.

– Marki, które tworzą tenant-mix, cechuje przede wszystkim duża rozpoznawalność. Realizując strategie leasingu stawiamy na brandy profooftallowe, mające silną pozycję, ale także na takie, które wpasowują się w oczekiwania naszego klienta i sprawiają, że nasza oferta jest jeszcze bardziej kompletna. To sprawia, że tyska galeria należy obecnie do grona najchętniej wybieranych w regionie, także na modowy shopping – dodaje Joanna Zemczak.

źródło: Gemini Park Tychy, Gemini Holding, Guarana PR


***

Gemini Park Tychy to największe centrum handlowe w Tychach i jedno z najnowocześniejszych na Śląsku, położone w sercu mającego mieć docelowo 100 tys. m kw. hubu handlowego. Na powierzchni 43,6 tys. m kw. GLA klienci mogą znaleźć ponad 130 sklepów, punktów usługowych i lokali gastronomicznych. Centrum jest doskonale skomunikowane z największymi miastami woj. śląskiego, a także z Podbeskidziem. Rynek konsumencki galerii obejmuje ponad 1 mln potencjalnych klientów. Wśród najemców można znaleźć topowe polskie i zagraniczne marki, w tym przede wszystkim marki segmentu modowego i lifestylowego. Tenant-mix wypełnia m.in.: kompletne portfolio marek LPP, H&M, TK Maxx, HalfPrice, New Yorker, Medicine, Diverse, Mohito, Big Star, Lee/Wrangler/Levi’s, Vistula, Wólczanka, Bytom, CCC, Deichmann, Ochnik, Ryłko, Wittchen, Wojas, Apart, W.Kruk, By Dziubeka, Swiss, Yes, Douglas, Rossmann, Hebe, Homla, Jysk, Bel-Pol, Komfort, Pepco, Action, TEDi, Empik, Fabryka Formy, RTV Euro AGD i Media Expert. Operatorem spożywczym galerii jest Biedronka. Swoje lokale gastronomiczne mają tutaj m.in. KFC, McDonald's, Grycan, Lodomania, Olimp i Thai Express. Operatorem kinowym jest Multikino. Galeria otwarta została w 2018 roku. W 2022 roku zakończyła się natomiast jej rozbudowa o ok. 7 tys. m kw., dzięki której galeria zyskała ofertę rozrywkową. Inwestycja była wielokrotnie nagradzana w kraju i zagranicą, m.in. The European Property Awards 2018, PRCH Retail Awards i CEE Retail Awards.

 

 

Przypisane branże