Gemini Park Tychy: otwarcie dużym sukcesem. Już pół miliona klientów! Opublikowano 25 kwietnia 2018
Gemini Park Tychy, czyli najnowszy obiekt handlowy na Śląsku, właśnie podsumował pierwsze cztery tygodnie swojej działalności. Liczba klientów robi wrażenie.

Mocne otwarcie w Tychach

Gemini Park Tychy ma szanse stać się jednym z najchętniej odwiedzanych centrów handlowych w regionie. Tylko w cztery pierwsze tygodnie działalności galerię odwiedziło blisko 500 tys. klientów.  Tłumy pojawiły się zarówno na samym otwarciu, które trwało przez 5 dni, jak również przez resztę miesiąca. Każdego dnia Gemini Park odwiedza już średnio 18 tys. osób – podaje zarząd.

- Tak mocne otwarcie sprawiło, że Gemini Park już w pierwszych tygodniach od otwarcia trafiło do grona najpopularniejszych galerii handlowych tej skali w regionie. Ten wynik pokazuje tylko, jak bardzo tego typu inwestycja była wyczekiwana i to nie tylko przez mieszkańców Tychów. Wśród klientów są dziś także mieszkańcy kilkunastu miejscowości  ościennych, a nawet mieszkańcy południowych dzielnic Katowic graniczących z Tychamimówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.

Moda przyciąga

Magnesem, który przyciągnął stała się przede wszystkim rodzinna, ale jednocześnie modowa oferta Gemini Parku. Ta została tak skomponowana, aby odpowiadać oczekiwaniom, jakie miał tutejszy rynek. – Zależało nam na tym, aby oferta był atrakcyjna dla klienta,  ale także praktyczna, zaspokajająca codzienne potrzeby, także te najprostsze, jakie ma cała rodzina. Pójście w kierunku galerii kompaktowej, w której można zrobić różne zakupy, ale także m.in. skorzystać z usług czy zjeść w restauracji, okazał się strzałem w dziesiątkę. Ten pomysł już zaprocentował mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

Wpływ na ruch miały także konkretne marki, jakie trafiły pod dach galerii.  Gemini Park postarało się, aby w ofercie znalazły się najpopularniejsze obecnie w Polsce sklepy z ubraniami, w tym m.in. H&M, TK Maxxx, Reserved, Cropp, Sinsay, House, Mohito, Orsay,  Medicine,  Diverse, New Yorker, Big Star, Lee/Levi’s, Vistula, Wólczanka czy Bytom. Nie zabrakło tutaj także znanych sklepów z butami (m.in. CCC, Deichmann, Ochnik, Ryłko), salonów z biżuterią (m.in. Apart, By Dziubeka, Swiss, Yes, W.Kruk) i oferty sportowej m.in. z 4F, Martes Sport i 50style na czele.

- Jesteśmy świadomi tego, że moda przyciąga, dlatego już dziś stanowi ona blisko 40% oferty Gemini Park. Składają się na nią zarówno polskie, jak i zagraniczne marki, w tym popularne sieci. Kompletując tę ofertę tak ją skomponowaliśmy, aby znalazły się w niej zarówno marki atrakcyjne dla nastolatków, jak również dla osób starszych, w tym bogata oferta dla panów.  Dzięki temu nikogo nie wykluczamy, a sama oferta staje się zapraszająca – wyjaśnia Anna Malcharek.

Kompaktowość ważna dla tyszan

To nie jedyny ruch, który przyniósł sukces. Galeria zadbała także o rozwój innych segmentów. W ofercie wyposażenia wnętrz można znaleźć dziś aż 7 sklepów, w tym m.in. Pepco, Homla, Home&You, Jysk czy Komfort, oferta zdrowia i urody to 9 znanych marek (m.in. Hebe, Rossmann, Inglot, Douglas, Yves Rocher), a usługi to aż 22 punkty. W galerii nie brakuje także restauracji i kawiarni. Tych jest aż 11. Na food courcie można znaleźć m.in. KFC, McDonald’s, Thai Expresss, Companieros czy Olimp.

- Klienci docenili to zróżnicowanie. Pierwsze cztery tygodnie okazały się być bardzo dobre zarówno dla najemców ulokowanych w retail parku na poziomie 0, jak również dla restauracji i kawiarni, które pełne są także w wolne niedziele. Tyszanom spodobał się także pomysł bardzo zróżnicowanej, kompleksowej oferty wyposażenia wnętrz oraz możliwość skorzystania z licznych usług pod jednym dachem – mówi Tomasz Misztalewski.

Relaks procentuje

Ale oferta nie jest jedynym elementem, który wpłynął na sukces. Klientom spodobała się także sama galeria i jej liczne udogodnienia. – Chwalony jest m.in. wysoki parking, który jest w stanie pomieścić aż 1100 samochodów, przestronne aleje handlowe, a także nowoczesna strefa restauracyjna na blisko 500 gości. Ta ostatnia już stała się popularnym miejscem spotkań w Tychach. Spodobały się także liczne strefy relaksu rozsiane po galerii. Największa z nich zaczyna pełnić także funkcję strefy coworkingowej, odwiedzanej zwłaszcza wśród młodych przedsiębiorców z regionu. To sprawia, że stajemy nie tylko coraz popularniejszą destynacją zakupową, ale także miejscem spotkań  – mówi Tomasz Misztalewski.

To jednak nie ostatnie słowo Gemini Park. – Centrum handlowe jest już w ponad 90 proc. wynajęte. Jednocześnie wciąż pracujemy nad rozwojem oferty, prowadząc zaawansowane rozmowy z kolejnymi najemcami. Wyniki, jakie już teraz obserwujemy, zachęcają także do dalszych inwestycji w Tychach. W planach mamy rozbudowę galerii m.in. o kino, strefę rozrywki i kolejne restauracje – mówi Anna Malcharek.

 

 ***

Gemini Park to jedna z najnowocześniejszych galerii handlowych w Polsce i pierwsza tak duża w Tychach.  Na powierzchni 36,6 tys. m kw. ma znaleźć się docelowo 130 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Obiekt położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie uczęszczanej trasy DK1, łączącej m.in. Śląsk z Podbeskidziem, zaledwie 3,5 km od ścisłego centrum miasta. W gronie najemców galerii znajdują się m.in: H&M, TK Maxx, Reserved, Vistula, Wólczanka, Bytom, Top Secret, Cropp, Mohito, Sinsay, House, Kubenz, Quiosque, Big Star, Lavard, Diverse, Medicine, Monnari, Pako Lorente, Szachownica, Calzedonia, Gatta, Orsay, Lee/Wrangler/Levi’s, Apart, W.Kruk, By Dziubeka, Swiss, Time Trend, Yes, CCC, Deichmann, Ochnik, Ryłko, Wittchen, Wojas, Komfort, Komfort Łazienki, Jysk, Home&Deco, Home&You, Pepco, Homla, Douglas, Endorphine, Hebe, Inglot, Rossmann, Vision Express, Yves Rocher, Ziaja, Empik, Kolporter, Świat Książki, Smyk, Coccodrillo. Usługi  w Gemini Park to aż 22 punkty, m.in. Fabryka Formy, salony Orange, T-Mobile, Play, Plus, Poczta Polska, Maxi ZOO, Tauron, Itaka, Rainbow Tours czy E-Smoking World. Operatorem spożywczym galerii jest supermarket Piotr i Paweł. W centrum handlowym znajduje się także 10 restauracji i kawiarni, w tym KFC, McDonald's, City Kebab, Czas na herbatę, Grycan, Lodomania, Olimp, Słodka Małpa, Companieros i Thai Express.

Przypisane branże