Oferta wyposażenia wnętrz przyciąga do Gemini Park Tychy Opublikowano 18 czerwca 2018
Galerie handlowe kładą coraz większy nacisk na rozwój unikalnej lokalnie oferty wyposażenia wnętrz, zapraszając do współpracy zarówno duże sieci i markety, jak również nowe koncepty. Nie inaczej jest w nowo otwartym Gemini Park Tychy, gdzie obok znanych marek, pojawili się także ze swoimi konceptami rynkowi debiutanci.

Meble i dekoracje przyciągają

Polacy się urządzają i wydają coraz więcej na wyposażenie mieszkań i domów. W efekcie częściej i chętniej odwiedzają sklepy  np. z dekoracjami, meblami czy tkaninami. Te w ostatnich latach dynamicznie się rozwijają, zajmując coraz większe powierzchnie w galeriach. Także same centra handlowe chętniej zapraszają do współpracy  marki z sektora „home”. Powód?

- Rozwój w galerii oferty wyposażenia wnętrz znacznie poszerza grono jej klientów. Przede wszystkim o osoby w wieku 20-40 lat, które właśnie się urządzają, a także o całe rodziny. Przyciągają przede wszystkim rozpoznawalne marki polskie i zagraniczne, ale także nowe, ciekawe koncepty np. z wyposażeniem w stylu skandynawskim lub meblami znanych designerówzauważa Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.

- Obecność unikalnej oferty sprawia, że klienci znajdują jeszcze jeden ważny powód do odwiedzania galerii. To nie tylko generuje dodatkowy ruch, w tym zakupy docelowe ze względu na obecność np. konkretnej marki wnętrzarskiej, ale także zatrzymuje pozostałych klientów, wydłużając czas jaki spędzają na zakupach –  dodaje.

Gemini Park rozwija ofertę wyposażenia

Nic więc dziwnego, że interesująca dla lokalnego rynku oferta wyposażenia wnętrz była jednym z priorytetów leasingowych dla niedawno otwartego w Tychach Gemini Park. Tam najemcy z segmentu „home” wynajęli łącznie już ponad 4,1 tys.  m kw. z 36,6 tys. m kw. jakimi dysponuje galeria.

W centrum handlowym działa obecnie aż 7 salonów z wyposażeniem wnętrz. Na swój lokal zdecydowały się tutaj zarówno dobrze znane marki m.in.  Home&You i rosnąca w kraju sieć marketów Pepco, jak również debiutująca na Śląsku marka Homla czy multibrand Home&Deco z meblami i dekoracjami projektu designerów z całego świata.

Sklepy o znacznej powierzchni  zajęły natomiast duński Jysk (1110 m kw.) – największy najemca z tego segmentu oraz polskie marki Komfort (665  m kw.) i sąsiadujący z nim Komfort Łazienki (470 m kw.). Te 3 wybrały w Gemini lokale w położonym na poziomie 0 retail parku, w sąsiedztwie m.in. RTV Euro AGD i Fabryki Formy.

- Oferta z jaką pod koniec marca weszliśmy na rynek jest świeża i zróżnicowana, dająca klientom wiele możliwości robienia zakupów. Z jednej strony mocno koncentruje się ona na modnych dekoracjach dla domu, z drugiej strony pozwala na przeprowadzenie remontu i kompleksowe urządzenie się od łazienki, przez kuchnię po salon.  Dajemy więc klientom możliwość zrobienia kompleksowych zakupów dla domu w jednym miejscu, wypełniając przy okazji lukę, jaka od lat była na tutejszym rynku – dodaje.

Wyposażenie przyciąga

Wypełnienie rynkowej luki w Tychach przynosi już efekty. Sklepy z wyposażeniem są dziś jednymi z najchętniej odwiedzanych w Gemini Park, a sama galeria notuje bardzo dobre wyniki footfall, będące udziałem m.in. z pomysłem dobranej oferty „home”. Tylko od otwarcia 21 marca do połowy czerwca centrum handlowe odwiedziło już ponad milion osób. Dziennie zakupy robi tutaj średnio kilkanaście tysięcy klientów,  nie tylko z Tychów, ale także z Katowic i miast ościennych.

- Oferta wyposażenia wnętrz jest dziś jednym z tych elementów, który przyciąga do nas na zakupy całe rodziny, zwłaszcza te, które dopiero się urządzają lub kupują mieszkanie. Kompaktowość galerii pozwala im na zrobienie zakupów związanych z aranżacją w jednym miejscu. Co więcej daje im także możliwość kupna elektroniki i sprzętu AGD, a także skorzystania z usług niezbędnych dla domu np. wyboru dostawcy energii lub internetu. To czyni nas jedną z najbardziej przyjaznych dla domu galerii w regionie – mówi Tomasz Misztalewski.

 ***

Gemini Park to jedna z najnowocześniejszych galerii handlowych w Polsce i pierwsza tak duża w Tychach.  Na powierzchni 36,6 tys. m kw. ma znaleźć się docelowo 130 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Obiekt położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie uczęszczanej trasy DK1, łączącej m.in. Śląsk z Podbeskidziem, zaledwie 3,5 km od ścisłego centrum miasta. W gronie najemców galerii znajdują się m.in: H&M, TK Maxx, Reserved, Vistula, Wólczanka, Bytom, Top Secret, Cropp, Mohito, Sinsay, House, Kubenz, Quiosque, Big Star, Lavard, Diverse, Medicine, Monnari, Pako Lorente, Szachownica, Calzedonia, Gatta, Orsay, Lee/Wrangler/Levi’s, Apart, W.Kruk, By Dziubeka, Swiss, Time Trend, Yes, CCC, Deichmann, Ochnik, Ryłko, Wittchen, Wojas, Komfort, Komfort Łazienki, Jysk, Home&Deco, Home&You, Pepco, Homla, Douglas, Endorphine, Hebe, Inglot, Rossmann, Vision Express, Yves Rocher, Ziaja, Empik, Kolporter, Świat Książki, Smyk, Coccodrillo. Usługi  w Gemini Park to aż 22 punkty, m.in. Fabryka Formy, salony Orange, T-Mobile, Play, Plus, Poczta Polska, Maxi ZOO, Tauron, Itaka, Rainbow Tours czy E-Smoking World. Operatorem spożywczym galerii jest supermarket Piotr i Paweł. W centrum handlowym znajduje się także 10 restauracji i kawiarni, w tym KFC, McDonald's, City Kebab, Czas na herbatę, Grycan, Lodomania, Olimp, Słodka Małpa, Companieros i Thai Express.

Przypisane branże