Znana polska marka modowa w Gemini Park Tychy
Opublikowano 13 maja 2019
Największe w Tychach centrum handlowe poszerza swoją ofertę modową. Do grona najemców Gemini Park Tychy dołączyła właśnie polska sieć odzieżowa Carry.
Oferta Gemini Park zyskuje
Rośnie udział mody w ofercie Gemini Park Tychy. Sklepy z ubraniami, butami i dodatkami zajmują tam już ponad 52% powierzchni leasingowej. Tylko w pierwszym roku od otwarcia galerii segment ten wzbogacił się aż o 7 polskich i zagranicznych marek fashion.
Teraz oferta zyskuje po raz kolejny. W wynajem powierzchni w galerii zdecydowała się zainwestować polska marka Carry. Popularna sieć odzieżowa zajęła lokal mający 1500 m kw. To pierwsze z zaplanowanych na najbliższe miesiące otwarć w Tychach i jedno z największych.
- Kontynuujemy rozwój oferty modowej, zapraszając do współpracy marki doskonale znane Polakom, a jednocześnie pożądane przez klienta na lokalnym rynku. Mocno przy tym koncertujemy się na poszerzeniu tenant mix’u o popularne sieci. Pozwala to nam tworzyć zróżnicowaną i przystępną ofertę fashion, atrakcyjną dla osób w różnym wieku i z różnym portfelem – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.
Marka Carry na polskim rynku działa już od 20 lat. W nowym salonie klienci Gemini Park znajdą niezwykle szeroki wybór odzieży damskiej i męskiej, ale także dziecięcej. Ponadto w asortymencie Carry znaleźć można także akcesoria. Nowe kolekcje w sklepach marki pojawiają się kilka razy w roku.
- Carry dopełnia już zastaną ofertę fashion Gemini Park. Poszerza także ofertę dostępnych u nas znanych sieci odzieżowych, wprowadzając kolejny ciekawy punkt na modowej mapie galerii. To także kolejna rozpoznawalna polska marka, która zdecydowała się na inwestycję w lokal w naszym centrum – wylicza Anna Malcharek.
Jeszcze więcej mody
I faktycznie, klienci tyskiego centrum handlowego mają w czym wybierać. Segment modowy wypełnia już blisko 50 sklepów. Swojej lokale mają tutaj tak popularne polskie i zagraniczne sieci odzieżowe jak H&M, TK Maxxx, New Yorker, Medicine, Orsay czy Diverse. Z kolei Grupa LPP ulokowała w galerii aż 5 marek ze swojego portfolio: Reserved, House, Cropp, Sinsay oraz Mohito.
Ponadto w centrum handlowym można znaleźć sklepy takich brandów jak: Lee/Wrangler/Levis, Big Star, Gatta, Calzedonia, Triumph, Quiosque czy Monnari. Gemini Park ma także kompletną ofertę mody męskiej, ze sklepami m.in. Pierre Cardin, Vistula, Bytom, Lavard, Kubenz czy. Na ofertę obuwia i dodatków składają się natomiast sklepy m.in. Deichmann, CCC, Wittchen, Ryłko, Ochnik i Wojas.
- Oferta modowa Gemini Park wciąż zyskuje na atrakcyjności. Staje się także coraz bardziej urozmaicona, a tym samym dopasowana do potrzeb mieszkańców Tychów i okolicznych miejscowości. Obok marek sieciowych można u nas dziś znaleźć coraz więcej marek z wyższej półki, a także, dla przeciwwagi, marek dyskontowych, które zyskują na popularności wśród klientów – wylicza Malcharek.
Już 98% wynajęte!
Jak podkreśla przedstawicielka Gemini Holding, tak szybka komercjalizacja tyskiej galerii to duży sukces. – Centrum jest już w 98% wynajęte, prowadzimy także rozmowy dotyczące pozostałej powierzchni. To wynik, jaki osiągnęliśmy w równo rok od otwarcia, przy czym w momencie samego otwarcia obiekt był wynajęty w ponad 95%. To pokazuje, jak duży potencjał inwestorzy dostrzegają w Gemini Park i jak atrakcyjny jest dla nich tutejszy rynek – mówi.
Sama galeria ma sporo do zaoferowania najemcom. Tylko w ciągu pierwszego roku działalności centrum odwiedziło ponad 4,4 mln klientów. Wśród robiących tutaj zakupy, oprócz mieszkańców Tychów, można spotkać także mieszkańców kilkudziesięciu ościennych miejscowości, w tym Katowic, Mikołowa, Pszczyny, Bierunia, Oświęcimia czy Lędzin.
- Gemini Park działa na rynku o niskim nasyceniu powierzchnią handlową. To dziś jedyna galeria tej skali w mieście, a co za tym idzie najpopularniejsza destynacja zakupowa dla ponad 130 tys. miasta. To również jedyne w mieście miejsce z tak szeroką ofertą fashion. Tworzy to markom z tego segmentu niezwykle atrakcyjne inwestycyjnie miejsce – mówi Malcharek.
Potencjał obiektu dostrzega także branża retail. Centrum handlowe zdobyło m.in. nagrody European Property Awards 2018 oraz nagrodę The European Property Awards w kategorii „Retail Developement Poland” oraz najwyższą ocenę jury tego konkursu, czyli Five Star Award oraz tytuł „Best Retail Developement Poland”. Centrum nagrodzone zostało także nagrodą CEE Retail Awards w kategorii „Retail Project Medium”.
źródło: Gemini Park Tychy, Gemini Holding, Guarana PR
***
Gemini Park to jedna z najnowocześniejszych galerii handlowych w Polsce i pierwsza tak duża w Tychach. Na powierzchni 36,6 tys. m kw. ma znaleźć się docelowo 130 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Obiekt położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie uczęszczanej trasy DK1, łączącej m.in. Śląsk z Podbeskidziem, zaledwie 3,5 km od ścisłego centrum miasta. W gronie najemców galerii znajdują się m.in: H&M, TK Maxx, Reserved, Vistula, Wólczanka, Bytom, Cropp, Mohito, Sinsay, House, Kubenz, Quiosque, Big Star, Lavard, Diverse, Medicine, Monnari, Pako Lorente, Szachownica, Calzedonia, Gatta, Orsay, Lee/Wrangler/Levi’s, Apart, W.Kruk, By Dziubeka, Swiss, Time Trend, Yes, CCC, Deichmann, Ochnik, Ryłko, Wittchen, Wojas, Komfort, Komfort Łazienki, Jysk, Home&Deco, Home&You, Pepco, Homla, Douglas, Endorphine, Hebe, Inglot, Rossmann, Vision Express, Yves Rocher, Ziaja, Empik, Kolporter, Świat Książki, Smyk, Coccodrillo. Usługi w Gemini Park to aż 25 punktów, m.in. Fabryka Formy, salony Orange, T-Mobile, Play, Plus, Poczta Polska, Maxi ZOO, Tauron, Itaka, Rainbow Tours czy E-Smoking World. Operatorem spożywczym galerii jest Biedronka. W centrum handlowym znajduje się także 10 restauracji i kawiarni, w tym KFC, McDonald's, City Kebab, Czas na Herbatę, Grycan, Lodomania, Olimp, Companieros i Thai Express. Centrum handlowe nagrodzone The European Property Awards 2018 oraz CEE Retail Awards w kategorii Retail Project-medium.
Teraz oferta zyskuje po raz kolejny. W wynajem powierzchni w galerii zdecydowała się zainwestować polska marka Carry. Popularna sieć odzieżowa zajęła lokal mający 1500 m kw. To pierwsze z zaplanowanych na najbliższe miesiące otwarć w Tychach i jedno z największych.
- Kontynuujemy rozwój oferty modowej, zapraszając do współpracy marki doskonale znane Polakom, a jednocześnie pożądane przez klienta na lokalnym rynku. Mocno przy tym koncertujemy się na poszerzeniu tenant mix’u o popularne sieci. Pozwala to nam tworzyć zróżnicowaną i przystępną ofertę fashion, atrakcyjną dla osób w różnym wieku i z różnym portfelem – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.
Marka Carry na polskim rynku działa już od 20 lat. W nowym salonie klienci Gemini Park znajdą niezwykle szeroki wybór odzieży damskiej i męskiej, ale także dziecięcej. Ponadto w asortymencie Carry znaleźć można także akcesoria. Nowe kolekcje w sklepach marki pojawiają się kilka razy w roku.
- Carry dopełnia już zastaną ofertę fashion Gemini Park. Poszerza także ofertę dostępnych u nas znanych sieci odzieżowych, wprowadzając kolejny ciekawy punkt na modowej mapie galerii. To także kolejna rozpoznawalna polska marka, która zdecydowała się na inwestycję w lokal w naszym centrum – wylicza Anna Malcharek.
Jeszcze więcej mody
I faktycznie, klienci tyskiego centrum handlowego mają w czym wybierać. Segment modowy wypełnia już blisko 50 sklepów. Swojej lokale mają tutaj tak popularne polskie i zagraniczne sieci odzieżowe jak H&M, TK Maxxx, New Yorker, Medicine, Orsay czy Diverse. Z kolei Grupa LPP ulokowała w galerii aż 5 marek ze swojego portfolio: Reserved, House, Cropp, Sinsay oraz Mohito.
Ponadto w centrum handlowym można znaleźć sklepy takich brandów jak: Lee/Wrangler/Levis, Big Star, Gatta, Calzedonia, Triumph, Quiosque czy Monnari. Gemini Park ma także kompletną ofertę mody męskiej, ze sklepami m.in. Pierre Cardin, Vistula, Bytom, Lavard, Kubenz czy. Na ofertę obuwia i dodatków składają się natomiast sklepy m.in. Deichmann, CCC, Wittchen, Ryłko, Ochnik i Wojas.
- Oferta modowa Gemini Park wciąż zyskuje na atrakcyjności. Staje się także coraz bardziej urozmaicona, a tym samym dopasowana do potrzeb mieszkańców Tychów i okolicznych miejscowości. Obok marek sieciowych można u nas dziś znaleźć coraz więcej marek z wyższej półki, a także, dla przeciwwagi, marek dyskontowych, które zyskują na popularności wśród klientów – wylicza Malcharek.
Już 98% wynajęte!
Jak podkreśla przedstawicielka Gemini Holding, tak szybka komercjalizacja tyskiej galerii to duży sukces. – Centrum jest już w 98% wynajęte, prowadzimy także rozmowy dotyczące pozostałej powierzchni. To wynik, jaki osiągnęliśmy w równo rok od otwarcia, przy czym w momencie samego otwarcia obiekt był wynajęty w ponad 95%. To pokazuje, jak duży potencjał inwestorzy dostrzegają w Gemini Park i jak atrakcyjny jest dla nich tutejszy rynek – mówi.
Sama galeria ma sporo do zaoferowania najemcom. Tylko w ciągu pierwszego roku działalności centrum odwiedziło ponad 4,4 mln klientów. Wśród robiących tutaj zakupy, oprócz mieszkańców Tychów, można spotkać także mieszkańców kilkudziesięciu ościennych miejscowości, w tym Katowic, Mikołowa, Pszczyny, Bierunia, Oświęcimia czy Lędzin.
- Gemini Park działa na rynku o niskim nasyceniu powierzchnią handlową. To dziś jedyna galeria tej skali w mieście, a co za tym idzie najpopularniejsza destynacja zakupowa dla ponad 130 tys. miasta. To również jedyne w mieście miejsce z tak szeroką ofertą fashion. Tworzy to markom z tego segmentu niezwykle atrakcyjne inwestycyjnie miejsce – mówi Malcharek.
Potencjał obiektu dostrzega także branża retail. Centrum handlowe zdobyło m.in. nagrody European Property Awards 2018 oraz nagrodę The European Property Awards w kategorii „Retail Developement Poland” oraz najwyższą ocenę jury tego konkursu, czyli Five Star Award oraz tytuł „Best Retail Developement Poland”. Centrum nagrodzone zostało także nagrodą CEE Retail Awards w kategorii „Retail Project Medium”.
źródło: Gemini Park Tychy, Gemini Holding, Guarana PR
***
Gemini Park to jedna z najnowocześniejszych galerii handlowych w Polsce i pierwsza tak duża w Tychach. Na powierzchni 36,6 tys. m kw. ma znaleźć się docelowo 130 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Obiekt położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie uczęszczanej trasy DK1, łączącej m.in. Śląsk z Podbeskidziem, zaledwie 3,5 km od ścisłego centrum miasta. W gronie najemców galerii znajdują się m.in: H&M, TK Maxx, Reserved, Vistula, Wólczanka, Bytom, Cropp, Mohito, Sinsay, House, Kubenz, Quiosque, Big Star, Lavard, Diverse, Medicine, Monnari, Pako Lorente, Szachownica, Calzedonia, Gatta, Orsay, Lee/Wrangler/Levi’s, Apart, W.Kruk, By Dziubeka, Swiss, Time Trend, Yes, CCC, Deichmann, Ochnik, Ryłko, Wittchen, Wojas, Komfort, Komfort Łazienki, Jysk, Home&Deco, Home&You, Pepco, Homla, Douglas, Endorphine, Hebe, Inglot, Rossmann, Vision Express, Yves Rocher, Ziaja, Empik, Kolporter, Świat Książki, Smyk, Coccodrillo. Usługi w Gemini Park to aż 25 punktów, m.in. Fabryka Formy, salony Orange, T-Mobile, Play, Plus, Poczta Polska, Maxi ZOO, Tauron, Itaka, Rainbow Tours czy E-Smoking World. Operatorem spożywczym galerii jest Biedronka. W centrum handlowym znajduje się także 10 restauracji i kawiarni, w tym KFC, McDonald's, City Kebab, Czas na Herbatę, Grycan, Lodomania, Olimp, Companieros i Thai Express. Centrum handlowe nagrodzone The European Property Awards 2018 oraz CEE Retail Awards w kategorii Retail Project-medium.
Zdjęcia do pobrania
Pliki do pobrania
Przypisane branże