Oferta Gemini Park Tychy bogatsza o salon Top Secret
Opublikowano 29 maja 2019
Gemini Park Tychy kontynuuje rozwój swojej oferty. Kolejnym najemcą, który dołącza do oferty największego centrum handlowego w tym mieście jest polska marka odzieżowa Top Secret.
Rośnie udział mody
Gemini Park Tychy wypełnia się nowymi markami. Pierwsza połowa 2019 roku przynosi centrum handlowemu zarówno nowe umowy najmu, m.in. z KONSIMO oraz DLA SPANIA jak również serię otwarć nowych sklepów, przede wszystkim w segmencie modowym.
Zaledwie 3 tygodnie temu w Gemini Park został otwarty pierwszy w mieście salon Carry. Teraz oferta „fashion” tyskiej galerii zyskuje kolejnego najemcę - Top Secret. Polska marka zdecydowała się zainwestować w wynajem salonu o powierzchni 180 m kw. To już kolejny rodzimy brand odzieżowy, który działać będzie Gemini Park. Jak zapowiadają przedstawiciele Gemini Park, takich otwarć w najbliższych miesiącach będzie więcej.
- Rozwój oferty modowej jest dziś dla nas jednym z priorytetów. Sklepy z tego segmentu zajmują już ponad 52% powierzchni centrum handlowego, z czego większość należy do dużych, popularnych w Polsce sieci odzieżowych i obuwniczych. Ten segment oferty będzie dalej rósł - zapowiada Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Park.
- Staramy się stale uzupełniać naszą ofertę. Zapraszamy przy tym do współpracy polskie i zagraniczne marki, przede wszystkim sieciowe. Pozwala nam to tworzyć niezwykle nowoczesny tenant-mix, dopasowany do rodzinnego formatu naszego centrum handlowego, ale przede wszystkim do oczekiwań klienta na lokalnym rynku - mówi.
Te spełni także najnowszy sklep. Klienci Top Secret znajdą w nim szeroki wybór odzieży damskiej i męskiej, a także dodatki. Oferta dla kobiet obejmuje m.in. bluzki, koszule, spódnice, sukienki, t-shirty i żakiety, a także bieliznę, kostiumy kąpielowe czy okulary. Panowie w nowym sklepie znajdą m.in. koszule, marynarki, spodnie, swetry, a także akcesoria.
Dla Gemini Park Tychy jest to już 47 otwarcie w segmencie modowym. Top Secret to także 26 polska marka modowa, która podjęła decyzję o ulokowaniu swojego salonu w tyskiej galerii. W ofercie galerii można dziś znaleźć tak popularne marki sieciowe jak: TK Maxx, H&M, Reserved, New Yorker, Deichmann, CCC, Medicine, House, Cropp, Orsay czy Diverse.
- Moda pozostaje tym elementem naszej oferty, który przyciąga najwięcej klientów. Dlatego systematycznie poszerzamy ten segment. Zróżnicowany tenant-mix, w którym obecne są marki z wyższej półki, marki sieciowe, czy sieci dyskontowe sprawia natomiast, że coś dla siebie znajdzie u nas zarówno młodzież, osoba w średnim wieku, jak również osoba starsza, bez względu na zasobność portfela - mówi Malcharek.
Co przyciąga najemców?
Samo centrum handlowe jest już w ponad 98% wynajęte. I jak podkreśla przedstawicielka właściciela obiektu, komercjalizacja ostatniej wolnej powierzchni powinna zostać zamknięta do końca tego roku. - Gemini Park cieszy się dużym zainteresowaniem na rynku powierzchni handlowych - ocenia Malcharek.
- Obecnie prowadzimy rozmowy z kilkunastoma potencjalnymi najemcami z różnych branż. Pierwsze efekty już są, zarówno w ostatnich otwarciach, jak i w ogłoszonych niedawno podpisanych umowach, w tym m.in. z marką KONSIMO, która otworzy w Gemini swój pierwszy salon na Śląsku - wylicza.
Wpływ na zainteresowanie powierzchnią w centrum ma coraz mocniejsza pozycja Gemini Park. - Chociaż jesteśmy młodą galerią, w dodatku osadzającą się na rynku w trudnych dla handlu czasach, udało się nam w rok zbudować nie tylko mocną lokalną markę, ale także zaznaczyć swoją pozycję na regionalnym rynku - mówi Malcharek.
- Co więcej, centrum notuje bardzo dobre wyniki. Pierwszy rok zakończyliśmy z liczbą 4,4 mln klientów, w dodatku z miesiąca na miesiąc notujemy przyrost klientów. Rosną także obroty naszych najemców i to we wszystkich segmentach - mówi Malcharek.
Kuszące są także plany rozwoju Gemini Park. Jeszcze w tym roku ma ruszyć rozbudowa galerii. Na dodatkowych 6,5 tys. m kw. powstanie wielkopowierzchniowe, wielosalowe kino oraz nowe restauracje i punkty usługowe. W planach jest także strefa zabaw dla najmłodszych.
źródło: Gemini Park Tychy, Gemini Holding, Guarana PR
***
Gemini Park to jedna z najnowocześniejszych galerii handlowych w Polsce i pierwsza tak duża w Tychach. Na powierzchni 36,6 tys. m kw. ma znaleźć się docelowo 130 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Obiekt położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie uczęszczanej trasy DK1, łączącej m.in. Śląsk z Podbeskidziem, zaledwie 3,5 km od ścisłego centrum miasta. W gronie najemców galerii znajdują się m.in: H&M, TK Maxx, Reserved, Vistula, Wólczanka, Bytom, Cropp, Mohito, Sinsay, House, Kubenz, Quiosque, Big Star, Lavard, Diverse, Medicine, Monnari, Pako Lorente, Szachownica, Calzedonia, Gatta, Orsay, Lee/Wrangler/Levi’s, Apart, W.Kruk, By Dziubeka, Swiss, Time Trend, Yes, CCC, Deichmann, Ochnik, Ryłko, Wittchen, Wojas, Komfort, Komfort Łazienki, Jysk, Home&Deco, Home&You, Pepco, Homla, Douglas, Endorphine, Hebe, Inglot, Rossmann, Vision Express, Yves Rocher, Ziaja, Empik, Kolporter, Świat Książki, Smyk, Coccodrillo. Usługi w Gemini Park to aż 25 punktów, m.in. Fabryka Formy, salony Orange, T-Mobile, Play, Plus, Poczta Polska, Maxi ZOO, Tauron, Itaka, Rainbow Tours czy E-Smoking World. Operatorem spożywczym galerii jest Biedronka. W centrum handlowym znajduje się także 10 restauracji i kawiarni, w tym KFC, McDonald's, City Kebab, Czas na Herbatę, Grycan, Lodomania, Olimp, Companieros i Thai Express. Centrum handlowe nagrodzone The European Property Awards 2018 oraz CEE Retail Awards w kategorii Retail Project-medium.
Gemini Park Tychy wypełnia się nowymi markami. Pierwsza połowa 2019 roku przynosi centrum handlowemu zarówno nowe umowy najmu, m.in. z KONSIMO oraz DLA SPANIA jak również serię otwarć nowych sklepów, przede wszystkim w segmencie modowym.
Zaledwie 3 tygodnie temu w Gemini Park został otwarty pierwszy w mieście salon Carry. Teraz oferta „fashion” tyskiej galerii zyskuje kolejnego najemcę - Top Secret. Polska marka zdecydowała się zainwestować w wynajem salonu o powierzchni 180 m kw. To już kolejny rodzimy brand odzieżowy, który działać będzie Gemini Park. Jak zapowiadają przedstawiciele Gemini Park, takich otwarć w najbliższych miesiącach będzie więcej.
- Rozwój oferty modowej jest dziś dla nas jednym z priorytetów. Sklepy z tego segmentu zajmują już ponad 52% powierzchni centrum handlowego, z czego większość należy do dużych, popularnych w Polsce sieci odzieżowych i obuwniczych. Ten segment oferty będzie dalej rósł - zapowiada Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Park.
- Staramy się stale uzupełniać naszą ofertę. Zapraszamy przy tym do współpracy polskie i zagraniczne marki, przede wszystkim sieciowe. Pozwala nam to tworzyć niezwykle nowoczesny tenant-mix, dopasowany do rodzinnego formatu naszego centrum handlowego, ale przede wszystkim do oczekiwań klienta na lokalnym rynku - mówi.
Te spełni także najnowszy sklep. Klienci Top Secret znajdą w nim szeroki wybór odzieży damskiej i męskiej, a także dodatki. Oferta dla kobiet obejmuje m.in. bluzki, koszule, spódnice, sukienki, t-shirty i żakiety, a także bieliznę, kostiumy kąpielowe czy okulary. Panowie w nowym sklepie znajdą m.in. koszule, marynarki, spodnie, swetry, a także akcesoria.
Dla Gemini Park Tychy jest to już 47 otwarcie w segmencie modowym. Top Secret to także 26 polska marka modowa, która podjęła decyzję o ulokowaniu swojego salonu w tyskiej galerii. W ofercie galerii można dziś znaleźć tak popularne marki sieciowe jak: TK Maxx, H&M, Reserved, New Yorker, Deichmann, CCC, Medicine, House, Cropp, Orsay czy Diverse.
- Moda pozostaje tym elementem naszej oferty, który przyciąga najwięcej klientów. Dlatego systematycznie poszerzamy ten segment. Zróżnicowany tenant-mix, w którym obecne są marki z wyższej półki, marki sieciowe, czy sieci dyskontowe sprawia natomiast, że coś dla siebie znajdzie u nas zarówno młodzież, osoba w średnim wieku, jak również osoba starsza, bez względu na zasobność portfela - mówi Malcharek.
Co przyciąga najemców?
Samo centrum handlowe jest już w ponad 98% wynajęte. I jak podkreśla przedstawicielka właściciela obiektu, komercjalizacja ostatniej wolnej powierzchni powinna zostać zamknięta do końca tego roku. - Gemini Park cieszy się dużym zainteresowaniem na rynku powierzchni handlowych - ocenia Malcharek.
- Obecnie prowadzimy rozmowy z kilkunastoma potencjalnymi najemcami z różnych branż. Pierwsze efekty już są, zarówno w ostatnich otwarciach, jak i w ogłoszonych niedawno podpisanych umowach, w tym m.in. z marką KONSIMO, która otworzy w Gemini swój pierwszy salon na Śląsku - wylicza.
Wpływ na zainteresowanie powierzchnią w centrum ma coraz mocniejsza pozycja Gemini Park. - Chociaż jesteśmy młodą galerią, w dodatku osadzającą się na rynku w trudnych dla handlu czasach, udało się nam w rok zbudować nie tylko mocną lokalną markę, ale także zaznaczyć swoją pozycję na regionalnym rynku - mówi Malcharek.
- Co więcej, centrum notuje bardzo dobre wyniki. Pierwszy rok zakończyliśmy z liczbą 4,4 mln klientów, w dodatku z miesiąca na miesiąc notujemy przyrost klientów. Rosną także obroty naszych najemców i to we wszystkich segmentach - mówi Malcharek.
Kuszące są także plany rozwoju Gemini Park. Jeszcze w tym roku ma ruszyć rozbudowa galerii. Na dodatkowych 6,5 tys. m kw. powstanie wielkopowierzchniowe, wielosalowe kino oraz nowe restauracje i punkty usługowe. W planach jest także strefa zabaw dla najmłodszych.
źródło: Gemini Park Tychy, Gemini Holding, Guarana PR
***
Gemini Park to jedna z najnowocześniejszych galerii handlowych w Polsce i pierwsza tak duża w Tychach. Na powierzchni 36,6 tys. m kw. ma znaleźć się docelowo 130 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Obiekt położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie uczęszczanej trasy DK1, łączącej m.in. Śląsk z Podbeskidziem, zaledwie 3,5 km od ścisłego centrum miasta. W gronie najemców galerii znajdują się m.in: H&M, TK Maxx, Reserved, Vistula, Wólczanka, Bytom, Cropp, Mohito, Sinsay, House, Kubenz, Quiosque, Big Star, Lavard, Diverse, Medicine, Monnari, Pako Lorente, Szachownica, Calzedonia, Gatta, Orsay, Lee/Wrangler/Levi’s, Apart, W.Kruk, By Dziubeka, Swiss, Time Trend, Yes, CCC, Deichmann, Ochnik, Ryłko, Wittchen, Wojas, Komfort, Komfort Łazienki, Jysk, Home&Deco, Home&You, Pepco, Homla, Douglas, Endorphine, Hebe, Inglot, Rossmann, Vision Express, Yves Rocher, Ziaja, Empik, Kolporter, Świat Książki, Smyk, Coccodrillo. Usługi w Gemini Park to aż 25 punktów, m.in. Fabryka Formy, salony Orange, T-Mobile, Play, Plus, Poczta Polska, Maxi ZOO, Tauron, Itaka, Rainbow Tours czy E-Smoking World. Operatorem spożywczym galerii jest Biedronka. W centrum handlowym znajduje się także 10 restauracji i kawiarni, w tym KFC, McDonald's, City Kebab, Czas na Herbatę, Grycan, Lodomania, Olimp, Companieros i Thai Express. Centrum handlowe nagrodzone The European Property Awards 2018 oraz CEE Retail Awards w kategorii Retail Project-medium.
Zdjęcia do pobrania
Przypisane branże