II kwartał przyniósł wysyp otwarć w Gemini Park Tychy
Opublikowano 2 lipca 2019
Aż 5 nowych najemców zadebiutowało w ofercie Gemini Park Tychy w II kwartale br. Łącznie zajęli oni ponad 2,5 tys. m kw. Jednocześnie kolejne marki czekają na swoje otwarcia. Te zaplanowano na najbliższe miesiące.
Rośnie zainteresowanie powierzchnią
Gemini Park Tychy wzmacnia swoją rodzinną ofertę. Tylko od otwarcia centrum handlowego, które miało miejsce w marcu 2018 roku, jego tenant-mix wzbogacił się aż o 20 nowych marek. Także II kwartał 2019 r. przyniósł w centrum wysyp nowości i to aż w 3 kluczowych dla galerii segmentach.
- Pomimo tego, że jesteśmy na rynku już od ponad roku, nie słabnie zainteresowanie wynajmem powierzchni w Gemini Park. Wręcz przeciwnie. Wyniki, jakie osiągnął obiekt w pierwszym roku swojej działalności oraz silna pozycja na śląskim rynku, zachęcają kolejne polskie i zagraniczne marki do inwestycji w lokale - mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.
- Najlepszym tego dowodem jest liczba nowo otwartych sklepów od debiutu galerii, ale także wyniki z II kwartału tego roku. Ten ostatni pod względem komercjalizacji był bardzo intensywny i zaowocował aż 5 nowymi otwarciami m.in. segmencie modowym oraz wyposażenia wnętrz. Przyniósł także umowę z marką Dealz oraz rozpoczęcie zaawansowanych negocjacji z kolejnymi dwoma markami modowymi - mówi.
Oferta zyskuje
Jakich najemców konkretnie zyskała galeria? Wiosną Carry otworzył w Gemini Park salon mający aż 1500 m kw., a Top Secret zainwestował w 180-metrowy lokal. W efekcie oferta modowa zajmuje już ponad 52% GLA galerii i zamyka się liczbą 47 sklepów, wśród których są m.in. TK Maxx, H&M, Reserved, New Yorker, Deichmann, CCC, Medicine, House, Cropp, Orsay czy Diverse.
Czerwiec oraz początek lipca przyniosły z kolei dwa otwarcia w segmencie „home”. W ofercie galerii, ale także na Śląsku, zadebiutowała marka Konsimo, zupełnie nowy koncept wnętrzarski na polskim rynku. W sklepie można znaleźć m.in. meble, w tym meble dla dzieci, oświetlenie, tekstylia, dywany, ceramikę, ale także naczynia kuchenne i dekoracje. Najemca wynajął lokal mający 587 m kw.
Blisko 200 m kw. zajął natomiast sklep DlaSpania, w ofercie którego znaleźć można m.in. łóżka, materace, poduszki, kołdry, artykuły pościelowe, a także zapachy do sypialni. Jest to pierwszy w Gemini Park punkt, w którym klienci znajdą wszystko, co niezbędne, aby zapewnić sobie zdrowy i wygodny sen.
Dzięki nowym markom oferta „home” tyskiego centrum zyskała 8 i 9 najemcę, zajmując obecnie już ponad 15% proc. GLA. Obok najnowszych brandów od ponad roku w ofercie centrum handlowego można znaleźć sklepy m.in. Jysk, Komfort, Home&You, Homla czy Komfort Łazienki.
To jednak nie koniec zmian. Także segment gastronomiczny zyskał kolejny atrakcyjny punkt. W czerwcu do grona najemców dołączyła cukiernia Wisienka na torcie. To lokalna marka, stworzona przez jednego z obecnych najemców, który prowadzi w Gemini Park kwiaciarnię. Cukiernia zajęła lokal mający 43 m kw.
W jej ofercie klienci znajdą m.in. domowe ciasta, torty, ciastka, desery lodowe i lody, sałatki owocowe i musy, a także m.in. kawę hiszpańskiej firmy Saula. To już 12 punkt gastronomiczny w Gemini Park. W centrum działają także kawiarnio-lodziarnie Grycan, Lodomania oraz kawiarnia Cafe De Grano.
- Kontynuujmy komercjalizację centrum handlowego. Działania leasingowe prowadzimy dziś praktycznie w każdym z segmentów, zapraszając do współpracy zarówno duże polskie i zagraniczne sieci odzieżowe, wnętrzarskie czy dyskontowe, jak również lokalnych inwestorów - mówi Malcharek.
- Mocno skupiamy się na tym, aby nasza oferta była prawdziwie rodzinna i kompleksowa, a co za tym idzie dawała klientom możliwość zaspokojenia różnych potrzeb zakupowych. W rozwoju tenant-mix’u mamy także na uwadze portfel naszego klienta oraz oczekiwania, jakie wobec nas stawia lokalny rynek - dodaje.
Kolejne otwarcia w przygotowaniu
Nie dziwić powinien więc fakt, że kolejnym najemcą, z którym dział leasingu podpisał umowę jest Dealz. Brytyjska marka dyskontowa zajmie w Gemini Park sklep mający 573 m kw. Jego otwarcie zaplanowano na przełom sierpnia i września. W ofercie będzie można znaleźć szeroki wybór produktów spożywczych, drogeryjnych, dekoracyjnych i wyposażenia wnętrz, a także zabawek i artykułów papierniczych.
Będzie to już kolejny punkt z produktami w dobrych cenach w tyskiej galerii. Z powodzeniem działają w Gemini Park Tychy także sklepy m.in. Pepco, KiK, a także otwarty pod koniec ubiegłego roku TEDi - pierwszy sklep tej sieci w Tychach. Operatorem spożywczym jest natomiast Biedronka.
źródło: Gemini Park Tychy, Gemini Holding, Guarana PR
***
Gemini Park to jedna z najnowocześniejszych galerii handlowych w Polsce i pierwsza tak duża w Tychach. Na powierzchni 36,6 tys. m kw. ma znaleźć się docelowo 130 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Obiekt położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie uczęszczanej trasy DK1, łączącej m.in. Śląsk z Podbeskidziem, zaledwie 3,5 km od ścisłego centrum miasta. W gronie najemców galerii znajdują się m.in: H&M, TK Maxx, Reserved, Vistula, Wólczanka, Bytom, Cropp, Mohito, Sinsay, House, Kubenz, Quiosque, Big Star, Lavard, Diverse, Medicine, Monnari, Pako Lorente, Szachownica, Calzedonia, Gatta, Orsay, Lee/Wrangler/Levi’s, Apart, W.Kruk, By Dziubeka, Swiss, Time Trend, Yes, CCC, Deichmann, Ochnik, Ryłko, Wittchen, Wojas, Komfort, Komfort Łazienki, Jysk, Home&You, Pepco, Homla, Douglas, Endorphine, Hebe, Inglot, Rossmann, Vision Express, Yves Rocher, Ziaja, Empik, Kolporter, Świat Książki, Smyk, Coccodrillo. Usługi w Gemini Park to aż 25 punktów, m.in. Fabryka Formy, salony Orange, T-Mobile, Play, Plus, Poczta Polska, Maxi ZOO, Tauron, Itaka, Rainbow Tours czy E-Smoking World. Operatorem spożywczym galerii jest Biedronka. W centrum handlowym znajduje się także 10 restauracji i kawiarni, w tym KFC, McDonald's, City Kebab, Czas na Herbatę, Grycan, Lodomania, Olimp, Companieros i Thai Express. Centrum handlowe nagrodzone The European Property Awards 2018 oraz CEE Retail Awards w kategorii Retail Project-medium.
Gemini Park Tychy wzmacnia swoją rodzinną ofertę. Tylko od otwarcia centrum handlowego, które miało miejsce w marcu 2018 roku, jego tenant-mix wzbogacił się aż o 20 nowych marek. Także II kwartał 2019 r. przyniósł w centrum wysyp nowości i to aż w 3 kluczowych dla galerii segmentach.
- Pomimo tego, że jesteśmy na rynku już od ponad roku, nie słabnie zainteresowanie wynajmem powierzchni w Gemini Park. Wręcz przeciwnie. Wyniki, jakie osiągnął obiekt w pierwszym roku swojej działalności oraz silna pozycja na śląskim rynku, zachęcają kolejne polskie i zagraniczne marki do inwestycji w lokale - mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.
- Najlepszym tego dowodem jest liczba nowo otwartych sklepów od debiutu galerii, ale także wyniki z II kwartału tego roku. Ten ostatni pod względem komercjalizacji był bardzo intensywny i zaowocował aż 5 nowymi otwarciami m.in. segmencie modowym oraz wyposażenia wnętrz. Przyniósł także umowę z marką Dealz oraz rozpoczęcie zaawansowanych negocjacji z kolejnymi dwoma markami modowymi - mówi.
Oferta zyskuje
Jakich najemców konkretnie zyskała galeria? Wiosną Carry otworzył w Gemini Park salon mający aż 1500 m kw., a Top Secret zainwestował w 180-metrowy lokal. W efekcie oferta modowa zajmuje już ponad 52% GLA galerii i zamyka się liczbą 47 sklepów, wśród których są m.in. TK Maxx, H&M, Reserved, New Yorker, Deichmann, CCC, Medicine, House, Cropp, Orsay czy Diverse.
Czerwiec oraz początek lipca przyniosły z kolei dwa otwarcia w segmencie „home”. W ofercie galerii, ale także na Śląsku, zadebiutowała marka Konsimo, zupełnie nowy koncept wnętrzarski na polskim rynku. W sklepie można znaleźć m.in. meble, w tym meble dla dzieci, oświetlenie, tekstylia, dywany, ceramikę, ale także naczynia kuchenne i dekoracje. Najemca wynajął lokal mający 587 m kw.
Blisko 200 m kw. zajął natomiast sklep DlaSpania, w ofercie którego znaleźć można m.in. łóżka, materace, poduszki, kołdry, artykuły pościelowe, a także zapachy do sypialni. Jest to pierwszy w Gemini Park punkt, w którym klienci znajdą wszystko, co niezbędne, aby zapewnić sobie zdrowy i wygodny sen.
Dzięki nowym markom oferta „home” tyskiego centrum zyskała 8 i 9 najemcę, zajmując obecnie już ponad 15% proc. GLA. Obok najnowszych brandów od ponad roku w ofercie centrum handlowego można znaleźć sklepy m.in. Jysk, Komfort, Home&You, Homla czy Komfort Łazienki.
To jednak nie koniec zmian. Także segment gastronomiczny zyskał kolejny atrakcyjny punkt. W czerwcu do grona najemców dołączyła cukiernia Wisienka na torcie. To lokalna marka, stworzona przez jednego z obecnych najemców, który prowadzi w Gemini Park kwiaciarnię. Cukiernia zajęła lokal mający 43 m kw.
W jej ofercie klienci znajdą m.in. domowe ciasta, torty, ciastka, desery lodowe i lody, sałatki owocowe i musy, a także m.in. kawę hiszpańskiej firmy Saula. To już 12 punkt gastronomiczny w Gemini Park. W centrum działają także kawiarnio-lodziarnie Grycan, Lodomania oraz kawiarnia Cafe De Grano.
- Kontynuujmy komercjalizację centrum handlowego. Działania leasingowe prowadzimy dziś praktycznie w każdym z segmentów, zapraszając do współpracy zarówno duże polskie i zagraniczne sieci odzieżowe, wnętrzarskie czy dyskontowe, jak również lokalnych inwestorów - mówi Malcharek.
- Mocno skupiamy się na tym, aby nasza oferta była prawdziwie rodzinna i kompleksowa, a co za tym idzie dawała klientom możliwość zaspokojenia różnych potrzeb zakupowych. W rozwoju tenant-mix’u mamy także na uwadze portfel naszego klienta oraz oczekiwania, jakie wobec nas stawia lokalny rynek - dodaje.
Kolejne otwarcia w przygotowaniu
Nie dziwić powinien więc fakt, że kolejnym najemcą, z którym dział leasingu podpisał umowę jest Dealz. Brytyjska marka dyskontowa zajmie w Gemini Park sklep mający 573 m kw. Jego otwarcie zaplanowano na przełom sierpnia i września. W ofercie będzie można znaleźć szeroki wybór produktów spożywczych, drogeryjnych, dekoracyjnych i wyposażenia wnętrz, a także zabawek i artykułów papierniczych.
Będzie to już kolejny punkt z produktami w dobrych cenach w tyskiej galerii. Z powodzeniem działają w Gemini Park Tychy także sklepy m.in. Pepco, KiK, a także otwarty pod koniec ubiegłego roku TEDi - pierwszy sklep tej sieci w Tychach. Operatorem spożywczym jest natomiast Biedronka.
źródło: Gemini Park Tychy, Gemini Holding, Guarana PR
***
Gemini Park to jedna z najnowocześniejszych galerii handlowych w Polsce i pierwsza tak duża w Tychach. Na powierzchni 36,6 tys. m kw. ma znaleźć się docelowo 130 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Obiekt położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie uczęszczanej trasy DK1, łączącej m.in. Śląsk z Podbeskidziem, zaledwie 3,5 km od ścisłego centrum miasta. W gronie najemców galerii znajdują się m.in: H&M, TK Maxx, Reserved, Vistula, Wólczanka, Bytom, Cropp, Mohito, Sinsay, House, Kubenz, Quiosque, Big Star, Lavard, Diverse, Medicine, Monnari, Pako Lorente, Szachownica, Calzedonia, Gatta, Orsay, Lee/Wrangler/Levi’s, Apart, W.Kruk, By Dziubeka, Swiss, Time Trend, Yes, CCC, Deichmann, Ochnik, Ryłko, Wittchen, Wojas, Komfort, Komfort Łazienki, Jysk, Home&You, Pepco, Homla, Douglas, Endorphine, Hebe, Inglot, Rossmann, Vision Express, Yves Rocher, Ziaja, Empik, Kolporter, Świat Książki, Smyk, Coccodrillo. Usługi w Gemini Park to aż 25 punktów, m.in. Fabryka Formy, salony Orange, T-Mobile, Play, Plus, Poczta Polska, Maxi ZOO, Tauron, Itaka, Rainbow Tours czy E-Smoking World. Operatorem spożywczym galerii jest Biedronka. W centrum handlowym znajduje się także 10 restauracji i kawiarni, w tym KFC, McDonald's, City Kebab, Czas na Herbatę, Grycan, Lodomania, Olimp, Companieros i Thai Express. Centrum handlowe nagrodzone The European Property Awards 2018 oraz CEE Retail Awards w kategorii Retail Project-medium.
Zdjęcia do pobrania
Pliki do pobrania
Przypisane branże