Gemini Park Tychy ogłasza pierwszego najemcę nowej części obiektu. To popularna sieć Opublikowano 26 maja 2021
Rozbudowa Gemini Park Tychy jest coraz bliżej finiszu. Centrum handlowe ujawnia pierwszą markę, która pojawi się w nowej, liczącej sobie prawie 7,5 tys. m kw. części obiektu.
Gemini Park Tychy umacnia swoją ofertę w segmencie value retailers. Największe centrum handlowe w Tychach podpisało właśnie umowę najmu z marką Action.  Ta zajmie lokal mający 915 m kw.  To pierwszy najemca, który pojawi się w rozbudowywanej, nowej części Gemini Park.
 
Pochodząca z Holandii sieć sklepów jest dziś jedną z najdynamiczniej rozwijających się w Polsce. Posiada już blisko 120 punktów w całym kraju i ponad 1700 w 9 krajach Europy. 
 
W ofercie sklepu będzie można znaleźć aż 6000 produktów w niskich cenach z 14 kategorii. W tym m.in. produktu higieny osobistej i środki czystości, wyposażenie domu i mieszkania, dekoracje, żywność i napoje, produkty DIY, akcesoria biurowe, odzież i akcesoria sportowe, ubrania i dodatki, a także rzeczy niezbędne do ogrodu. Co tydzień oferta sklepu uzupełniana ma być aż o 150 nowych produktów w atrakcyjnych cenach.
 
- Rozbudowa Gemini Park postępuje, a to doskonały moment, aby zacząć ujawniać najemców nowej części. Action to marka, która w ostatnich miesiącach podbija polski rynek, tworząc jedną z najszybciej rozwijających się sieci w kraju. Jednym z elementów tego rozwoju będzie nowy sklep Action w większym Gemini Park - mówi Daniel Słuchocki, Head of Lease w Gemini Holding.
 
Jak podkreśla przedstawiciel leasingu, Action idealnie wpasuje się w Gemini Park. - Sklepy Action stale zyskują na popularności, szybko zdobywając nie tylko rynek, ale przede wszystkim stałych klientów. Wejście tej marki do Gemini Park nie tylko dopełni naszą rodzinną ofertę, wprowadzając do niej wiele nowych elementów, ale przede wszystkim przyciągnie nowych klientów z Tychów i okolic - dodaje.
 
Action będzie już 5 najemcą Gemini Park w kategorii value retailers. Oprócz sklepu sieci, w obiekcie już działają takie marki jak Dealz, TEDi, Pepco i KiK. W centrum działa także dwóch dużych najemców formatu off-price - HalfPrice (nowy format CCC), a także TK Maxx.
 
- W naszym rozwoju stawiamy na zróżnicowaną ofertę, która nie tylko odpowiada na różne oczekiwania klientów, w różnym wieku, ale przede wszystkim współgra z rynkowymi trendami związanymi z rozwojem  nowoczesnego tenant mixu. Tym samym tworzymy uniwersalną, komplementarną i kompaktową ofertę, w której każdy znajdzie coś dla siebie - podkreśla Słuchocki.
 
Nowy sklep Action ulokowany będzie na poziomie 0  nowej części Gemini Park.  Jego otwarcie planuje się jeszcze latem tego roku  i co ciekawe, przed otwarciem nowej części galerii. Sama rozbudowa powoli wchodzi w finalną fazę. W efekcie, centrum handlowe zyska ok. 7,5 tys. m kw. powiększając się aż do 44 tys. m kw. 
 
Rośnie Gemini Park, ale także lista nowych najemców. - W kolejnych tygodniach będziemy mogli powiedzieć więcej o nowych najemcach. Umowy z markami, które wejdą do nowej części, są właśnie finalizowane zarówno przez nasz dział lesingu, jak i naszego partnera firmę Colliers. Na liście są sklepy m.in. segmentu fashion, home czy lokale gastronomiczne, a także usługi. Zaawansowane są także prace dotyczące kina. To powstanie. Pandemia nie zahamowała komercjalizacji, co potwierdza tylko, jak atrakcyjną biznesowo lokalizacją jest Gemini Park i jak duży potencjał marki dostrzegają w inwestycji w najem w naszym obiekcie - komentuje Daniel Słuchocki.
 
 
źródło: Gemini Park Tychy, Gemini Holding, Guarana PR
 
 
 
Przypisane branże